איך להציג MVP?

אהבת? שתף!

איך להציג MVP לבעלי הון וממון לקראת פיתוח מוצר אמיתי ומוחשי?

  • רקע – אינטרו, מבט על
  • סקירת ספרות-רקע על הכותבים (תמונה של אנשים,איפה למדו,רקע קצר עליהם על המרכזיים שבינהם)
  • בעיה ספציפית- להציג מחקר, תוצאות מחקר, הליך המחקר,חוויית המשתמש,פרסונה,מי היוזר-המשתמש, מי האקסטרים יוזר-הוא יאמץ את המוצר ראשון,להגדיר מי הקהל הראשון ואפשר לראיין אותם האם יפריע לחוויה שלהם, אפשר להציג גם ביקורת לעצמנו,למה דווקא במוצר כזה ולא אחר (למשל למה מציאות רבודה ולא באייפון או בשעון), להגדיר עקרונות מנחים לקראת הפיתוח שלנו הם למשל לחקור לעומק איך נצליח, אינפורמציה,תוכן מקצועי לאנשים שכבר יודעים הכל בתחום, תוכן עדכני,מטאפורה מובילה שתעזור לנו באפיון המוצר, להציג איך זה עזר/לא עזר, לומר מה היה חסר לנו במאמר למשל בהגדרות מסוימות ובמה אנו דווקא כן נתמקד. אנשים באותה מוגבלות הם עדיין שונים. 
  • הגישה שלנו

הדברים החשובים ביותר בהצגת MVP:

  • לראיין אנשים שהם קרובים לבעייה, ראיונות משתמשים כדי להבין מה הבעיה באמת
  • לעשות הפרדה בין עיקר לתפל
  • להעביר את עומק הבעיה ואת ספציפיות הבעיה
  • להראות 3 מעגלים-3 עיגולים עם חיתוך (למשל מוזיקה, טרפיה, מציאות רבודה)
  • להסביר מה כל אחד עשה בקבוצה
  • למצא את הבעיה הנכונה שאנו רוצים לפתור 
  • להבין מי פילוח מדויק של קהל היעד שלנו. להגדיר WHO. לדבר עם קהל היעד. להבין מי קהל היעד ולאתר 3 אנשים שאפשר לדבר איתם.
  • מה הבעיה WHY – ערך, התבססות על ראייה touch ui 

להסתכל ב2 צירים: דוגמא של MVP לעיוורים

קושי להתמצא בעולם שמבוסס על ראייה – בעיה ספציפית שלהם – קיימת המון שנים

למה דווקא עכשיו? 

טרנדים אחרים שמעצימים את הבעיה, שלווא דווקא קשורים לקהל היעד

טאץ אינטרפייסיס זה הכרחי לבן אדם לעשות איתם אינטראקציה בחברה, כמו חינוך,בריאות, נגישות למידע ציבורי אם לא מסתדרים הקהל יהיה חסום אליו

טאץ אינטרפייסס הם משטח זכוכית חלק, מונע מעיוורים יתרון שהיה להם במישוש.

אז מה נמציא. זה הWHAT. למשל לעיוורים:

קשה להם לנסוע באוטובוס, לעבוד, 

חץ1 – ספסיפיק פרובלם (בעיה ספציפית) של טרגט יוזר (קהל יעד)

חץ2 – חוץ מהבעיה הספציפית של אינטראקציה עם העולם יש עוד טרנד שמעצים את הבעיה בעולם הדיגיטלי של היום והחדירה של טאץ אינטרפייס מקצין את הבעיה לעיוורים.

טרנד סוציאלי- חברתי תרבותי, בשילוב טכנולוגי, נגישות למידע.

טרנד של אורבניות -ערים ניהיו גדולות, ופחות אנשים גרים מחוץ לעיר

התמכרות למסך – בעיה קשה בעיקר לילדים וזה בעל השפעות על המוח,אינטרקציה..

להגדיר מי קהל היעד ולמה זה כזה חשוב שאנו נתעסק בזה. 

למשל מוצר MVP לעיוורים:

who BLIND

why TOUCH UI

what

לראיין קהל יעד כדי לשמוע ולראות בעניים שזה באמת מציק לו , לדבר איתם על החיים על הקשיים והם יספרו חוויות כדי לברר שהנושא הזה מציק להם במיוחד.

INSIGHT שיחות עם אנשים שעוזרים להבין יותר טוב, המון מחקר שוב

לעשות מחקר ולראות מה התחרות, פתרונות לבעיות, לחקור אילו פתרונות אנשים מצאו לבעיות שמצאתי, למשל סטראטאפים בתחום, אולי בעיה שלא מטפלים דווקא כדי להתמקד, להבין שיש יתרון יחסי על אחרים ולכן צריך להגדיר את הבעיה.

רוצה לקבל עדכונים נוספים?

נא לכתוב את המייל שלך ונשלח לך עדכונים על MVP

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא

איך מייצרים מוצר חדש
טיפים

איך מייצרים מוצר חדש

תהיתם פעם מה נדרש כדי להביא מוצר פורץ דרך מניצוץ של דמיון לידיהם של צרכנים נלהבים? במערבולת החדשנות, המסע ליצירת מוצר חדש הוא מלהיב באותה

קרא עוד »